vrijdag 2 juli 2010

My day in a nutshell


It's sooooo amazingly hot here, about 35 C!! It's to hot to day anything today so i decided to make some ice cold water with lemonjuice en sit in the shade with this new book i just got, strawberries and do absolutely NOTHING for the rest of the day!!! This week has been crazy at work but i only have to work for 1 more week and then i'm off for three weeks. Yay!! Looking forward to chill out for three weeks and only do the things i want, whenever and where ever i want to :)
I'm of to the garden now!

Enjoy your weekend!!
Love,
Lucy

2 opmerkingen:

  1. Het is écht te warm om iets te doen he?
    Helaas heeft mijn dochter het in haar hoofd gehaald om vandaag de stad in te gaan voor nieuwe kleren. Ik had het haar beloofd, maar toen wist ik nog niet dat het zo warm zou zijn, weeeh!!
    Maar goed, heb gisteren ook he-le-maal niks gedaan, dus zal vandaag maar in aktie komen.
    De foto's van je tuin zien er leuk uit, ik wil ook een kruidentuintje beginnen:) Maar ook pas als ik in een ander huis woon, met een leuke tuin, wat een na-aper he :P Je hebt me geïnspireerd!
    Fijn weekend!
    Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik me al afvragen waarom mensen toch in de stad gaan winkelen met zulk warm weer, waarschijnlijk allemaal moeders met dochters die zijn beloofd ... ;-)
    Kruidentuintjes zijn super, echt zo'n klein kneuterding waar je dan heel blij mee kunt zijn :) Bij mij is niet alles opgekomen, maar met ieder mini stekje dat op kwam was ik zo blij als 'n kind, hahaha! Dus zeker doen straks!!!

    BeantwoordenVerwijderen