woensdag 6 oktober 2010

Glazen potjes



Een half uurtje frutselen op m'n kamer heeft mij twee leuke potjes opgeleverd waar ik straks, als ik mijn schilderavontuur ga beginnen, mijn kwasten in kan laten drogen. Kan echt niet wachten om ze te gebruiken, dit weekend zal het er alleen niet van komen want dan komen vrienden van ons uit Groningen logeren. Wel super gezellig natuurlijk en denk dat we er op uit gaan trekken want zaterdag schijnt de zon en zonde om misschien wel een laatste terrasjesdag te laten schieten. Inspiratie is nog steeds alom aanwezig, zo zag ik vanmorgen dat onze boom in de tuin prachtige kleuren heeft gekregen...een schilderijtje an zich ;-)




Fijne dag vandaag!

1 opmerking:

  1. Hi Luus! Heel veel plezier dit weekend!! t wordt super weer, dus geniet er lekker van! Jammer voor mij dat de artistieke handen beurs niet buiten, maar binnen is ;) XO.

    BeantwoordenVerwijderen