maandag 6 december 2010

Joehoe! Het is af!


Wat weken geleden liet ik jullie een foto zien van m'n wandcreatie-project van keukenrolletjes. Helaas dekte de tweede witte laag verf ook niet genoeg *grrr*. Vervolgens heb ik het even laten liggen... moest opnieuw zin verzamelen om verder te gaan maar nu is het dan klaar én opgehangen boven onze trap. Door de hoek van de trap lukte het niet om alles op 1 foto te krijgen maar denk dat deze fotootjes wel een aardige idee geven van hoe het geworden is. De aanhouder wint zullen we maar zeggen!


M'n volgende project is hetzelfde als dat van jullie denk ik; m'n huis omtoveren tot een sfeervol plekje om de rest van de decembermaand door te brengen. Zaterdag wordt het dus niet te lang uitslapen om een kerstboom te scoren en dan kunnen we aan de bak ;-) Alvast veel versierplezier allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Mooi!! (Wel lastig afstoffen over een paar maanden …)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!!! ik telkens kijken of je het al af had. En kijk een paar dagen niet, heb je zo 3 berichtjes geplaatst!!! Leuk geworden hoor! Super dat je zo van niets, iets leuks kan maken! Succes met je kerstdecoraties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank dank voor de leuke berichtjes :)
    Enne, over 1 maandje kan ik met de plumeau aan de slag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen