woensdag 15 december 2010

Kerstengeltjes


Dit jaar heb ik mezelf redelijk ingehouden met het kopen van kerstspulletjes. Zet mij rond kerst in een tuincentrum en ik word een ongeleid projectiel dat met grote ogen en hebberige handjes rondloopt tussen al het blinkend moois. Dit jaar heb ik slechts een paar leuke kerstboomornamenten, een kerstster van de HEMA (slecht 5 euro dus telt niet helemaal ;-)) en twee stenen huisjes bij de AH gekocht. Foto's volgen later vandaag.

Vorig jaar heb ik wat meer dingen gekocht, gerechtvaardigd voor mezelf omdat we toen in afwachting waren van ons huidige huis en in onze tijdelijke chalet geen plek was voor een echte kerstboom. Zo trof ik toen deze twee mooie engeltjes. Normaal ben ik niet perse zo van de engeltjes maar deze hebben zo'n mooie uitstraling en trokken me gelijk aan. Dit jaar hebben ze een mooi plekje gekregen op onze schouw. Hoewel de decembermaand een maand van feest is die je met een beetje geluk met je meest dierbaren doorbrengt vind ik het een mooi idee om even stil te staan bij de mensen die niet meer hier bij ons zijn. Gewoon om dankbaar te zijn dat ze in ons leven waren en ze te laten weten dat ze niet vergeten zijn. Deze engeltjes geven mij een mooi plekje om een extra kaarsje bij te branden en helpen ook om naast alle leuke, mooie versieringen en lekkere hapjes niet te vergeten waar het echt om gaat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten