dinsdag 28 december 2010

Mixed Media art


Toen ik nog bezig was met mij interieurcursus vond ik collages maken een van de leukste dingen om te doen. Hierdoor kreeg ik het idee om dit te combineren met schilderen. Via internet heb ik ontdekt dat dit in Amerika al aardig hot is onder de naam Mix Media art waarbij je gebruik maakt van allerlei materialen om collageachtige schilderijen te maken. Het mooie is dat je van oude materialen die je normaal zou weggooien weer iets nieuws kunt maken.

Ik vind Mix Media art een mooie naam, maar veel heb ik er niet over opgezocht omdat ik graag mijn eigen frisse blik wil behouden. Vorige week heb ik voor het eerst acrylverf in combinatie met 'Glimmer mist' (gekleurde glitter spray) gebruikt en tot zover ben ik erg blij met het resultaat (zie bovenste foto hoewel je het op de foto niet echt goed kunt zien). Verheug me er al op om in het nieuwe jaar Mixed Media art te maken! Maar eerst oliebollen eten en Oud en Nieuw vieren met vrienden in Groningen!

Schilderijtje rechtsboven heb ik vorige week gemaakt, in het nieuwe jaar op naar grotere doeken ;-)


Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een creatief, liefdevol en gelukkig 2011 en wil jullie bedanken voor het lezen van mijn blog en het achterlaten van reacties!

Liefs,
Lucy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten