zondag 3 april 2011

Zondag = creadag


"Wat zou het toch machtig mooi zijn als ik een hele week vrij was om alleen maar te schilderen", ging door m'n hoofd toen ik vandaag met dit schilderij bezig was.

Het verbaasd me nog steeds hoe goed het werkt om je hoofd leeg te maken. Ik leer ook nog steeds van iedere keer dat ik iets maak, niet zo gek ook gezien dit m'n tweede grotere schilderij is ;-)
Wat ook niet gek zou zijn is leren hoe ik het beste foto's kan maken van m'n creaties, want het valt niet mee om de kleuren als in het echt te fotograferen. Iemand nog tips?




3 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je hele dagen wilt schilderen!
    Ken je Coral Inspiration al? www.coralinspiration.blogspot.com
    Je werk doet me een beetje aan die van haar denken. En toevallig heeft ze ook ooit in Amersfoort gewoond, maar dat terzijde hahaha..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwam op SpdZ je reactie tegen! Ben inderdaad van de bloemen. Niet altijd hoor! Mijn nieuwe werk wordt een pauw. Heel veel mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! Ik hou zo van bloemenschilderijen! Mooie kleurencombinatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen