woensdag 18 april 2012

Geurige kruiden & bloemen


Nu de babykamer klaar is (zie hieronder) had ik zin om iets nieuws aan te pakken en wilde ik graag meer kleur in de tuin en woonkamer. Nu ik zo dicht bij m'n uitgerekende datum ben zit met potten verf aan de slag er natuurlijk niet meer in. En aardig alternatief vond ik vandaag in het tuincentrum om de hoek. Heb lekker met m'n snufferd in de kruiden gehangen en besloten opnieuw een leuk kruiden-/ groentehoekje in de tuin te maken.


Verder wat bloesemtakken gehaald met de tip erbij ze op lauwwarm water te zetten...hoop zo dat ze uitkomen!



En wat grote gerbera's passend bij m'n kussenhoesjes voor wat extra kleur. Zo...weer genoeg gedaan voor vandaag, kan ik fijn verder nestelen in een kleurige woonkamer :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten