woensdag 16 mei 2012

Go with the flow mama!


Onder het mom van 'Groenten eten kun je leuk maken voor je kindje' heeft Evi een wortel- en broccolivriend. De wortelknuffel is groter dan haar zelf. Leuk voor later om te zien hoe klein ze ooit is geweest.


Het schilderij; nu issie dan ECHT klaar met geboortedatum en haar naam.


Blij dat het schilderij af is, de dagen vliegen om met zo'n kleintje. Ben al trots op mezelf als het een keer lukt om voor 12.00 uur gedoucht en aangekleed te zijn. Evi leeft in het moment en mama moet erin meegaan want etenstijd duldt geen uitstel (tenminste niet zonder luid protest...).  

Het lijkt alsof er samen met het moederschap automatische een cursus mindfulness is gestart, niets valt te plannen, alles is 'go with the flow'. Ook zal ik voorlopig niet meer kunnen genieten van een broodje met kip-kerrie (moeders, deze behoeft geen uitleg toch...?) maar verder hebben de leuke momenten volop de overhand en is het ondanks de vermoeidheid toch roze wolkerig hier.

xxx
Lucy

2 opmerkingen:

  1. Hi lieve lucy,

    Dat kussen in de schommelstoel is superleuk!! Ook je schilderij is leuk geworden :D Laat je nog even weten op welke wolk je zit as donderdag :P Ik kan niet wachten!! Kussies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi schilderij! Ah, en die foto van Evi met haar wortel, hahaha grappig!
    Oh, ik ken het 'dagritme' maar al te goed met een baby.... vooral op vrije dagen (zoals vandaag) laat ik me leiden door de kleine.. geen afspraken maken, gewoon go with the flow idd en dan maar zien hoe laat ik douch en boodschappen haal. Tja, baby's wil is wet! ;P

    BeantwoordenVerwijderen