donderdag 27 december 2012

Een weekje vrij en dus...


Het waren fijne dagen waarin we genoten van Evi's 1e kerst in ons gezellige kersthuis, familie, een goed gelukt zelfgemaakt kerstdiner


en een lange kerstwandeling op 2e kerstdag.


In m'n hoofd groeit langzaam een lijstje met goede voornemens, 
waarvan het werken met vilt bovenaan staat. 


Deze lieve handgemaakte schoentjes kwam ik tegen in de uitverkoop en gaven me weer een impuls echt werk te maken van m'n vilten plannen.
Vilt is flexibel, voelt lekker aan, heeft alle kleuren van de regenboog en 
je kunt het nat en droog gebruiken. 
Ik heb me al eens aan (droog) naaldvilten gewaagd en dat is erg leuk. Nu ben ik nieuwsgierig naar natvilten. Zo fijn dat YouTube bestaat want er zijn meerdere goede filmpjes over te vinden. En meer dan water, olijfoliezeep, vilt en bubbeltjesplastic heb je niet nodig.

Vandaag ben ik begonnen met wat herfstvilt creaties...euhm...
loop een beetje achter dus maar beter laat dan nooit!


M'n regenboogeikeltjes en m'n vilten waxinelichtjeshouder liggen nu te drogen. Ook leuk om eens een keer wat anders dan onderbroeken en babykleertjes op m'n droogrek te zien ;-)

Hopelijk droogt het mooi op, maar hoe dan ook m'n handen ruiken voorlopig heerlijk naar olijfoliezeep. 

1 opmerking: