dinsdag 5 februari 2013

Vilten en vitaminen


Bovenstaand gevilt en geborduurd schilderij is vanuit Engeland (om precies te zijn vanuit het prachtige landelijke West Wales) onderweg naar mij! 

Wat is Etsy.com toch een mooie uitvinding. En ook zo leuk dat je bij het kopen een bericht mee kunt sturen naar de maker. Ik bleek haar eerste koper uit Nederland te zijn en als ik tips nodig had bij het vilten mocht ik altijd contact met haar opnemen. Super leuk dus!

Volgende week begin ik met een cursus natvilten. Wel in de avonduren omdat het anders met een baan en baby niet lukt maar ik denk dat het plezier dat ik eraan beleef zeker op zal wegen tegen het slaaptekort. Voor m'n creatieve goede voornemen is dus een eerste stap gezet

Goed voornemen 2: "Nieuwe gezonde dingen leren koken" heb ik omgezet in actie dankzij www.streekmolen.nl. Eens per 2 weken wordt er vrijdagavond een krat met lekkere en veelal biologische spulletjes bezorgd. Op de website staan recepten waaruit je kunt kiezen. Echt ideaal, scheelt weer boodschappen sjouwen en nadenken wat we nu weer gaan eten en we steunen de boeren in de omgeving!


De volgende keer hoop ik weer een maaksel van mijzelf te kunnen laten zien, aldan gevilt of gekookt.

 ❤ Lucy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten