dinsdag 17 augustus 2010

Pussycat love


Regen...regen... het lijkt al wel herfst! Moet eerlijk zeggen dat ik het momenteel niet zo heel erg vind want het is makkelijker werken aan m'n eindopdracht als het regent dan wanneer de zon schijnt en ik door de ramen m'n heerlijke ligstoel in de tuin zie en me dat het fijnste plekje op aarde lijkt! Straks op naar de copyshop, want helaas heb ik thuis niet de luxe van een kleurenprinter, en dan weer aan de slag. Aan m'n pauzes kom ik wel toe want Plien & Pluis komen regelmatig aandacht vragen, kruipen op schoot om heerlijk geaaid te worden (euh..wel btje onhandig typen met 1 hand) en om apporteerspelletjes te doen met een balletje. Soooo gezellig... :)




Zoekplaatjes: Konijn Fluffy doet wat hij het liefst doet...mijn plantjes opeten in de tuin. Zo grappig dat ie erbij kwam voor de foto...net alsof ie dacht 'Ik was hier eerder en wil ook op de foto!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten