donderdag 17 februari 2011

RICE lente-zomer collectie


Wat een geweldige lente-zomer collectie heeft RICE dit jaar! Prachtige kleurige poefen, mooie opbergmanden, vrolijk gewolkte stoffers, gebloemde bakvormen, bekers waarmee je acuut wil gaan picknicken, wc-rol-houders met een blij vogeltje, het is teveel om op te noemen.

Neem zelf hier een kijkje in de nieuwe brochure en geniet van het zomerse gevoel en de Peace, Love & Happiness!

Hieronder een aantal afbeeldingen van mijn favorieten.





5 opmerkingen:

  1. daar worden we nou blij van!!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou enorm van al die vrolijke kleuren van Rice. Word daar ook blij van :D en héél hebberig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi... al weer veel te lang geleden dat ik even binnen piepte. Maar dan is er weer extra veel te lezen ;-) En wat zijn ze mooi zeg die spulletjes van Rice! Krijg spontaan zin in de zomer!!! Maar goed, eerst maar eens wachten tot de lente begint.
    Ik wens je een fijne week toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het volgen van mijn blog! Ik vind die van jou nog veel leuker ;)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen