zondag 27 februari 2011

Vrolijk wakker worden


Jeuh!!!! onze slaapkamer is af! Of eerlijk gezegd al twee weken terug maar nu heb ik eindelijk wat fotootjes kunnen nemen in het (min of meer) daglicht. Door de combi van gebrek aan lentezon en 'n niet super fototoestel zijn de kleuren op de muur veel somberder dan in het echt maar goed, geeft in ieder geval een impressie!

Het linkermuurtje heb ik toch uiteindelijk lentegroen geverf, de nieuwe gordijnen hangen en de Tord Boontje lamp heeft z'n plekje gekregen. Zelfs met z'n tweeën was het een hele klus om de twee lagen bloemen om de lamp te draperen zonder dat deze volledig in de knoop kwamen, maar het eindresultaat mag er wezen als zeg ik 't zelf.

De lamp en grote garderobekast stonden al enige tijd op m'n wishlist en ben zo blij dat ik er nu iedere ochtend mee wakker kan worden. Tis nu alleen nog moeilijk om 's morgens m'n bed uit te komen... ;-)






Fijne zondag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Jeetje wat mooi zeg!
    Ik ben ook al jaren weg van de lamp.
    Ik heb ooit zelf een soort van namaak
    exemplaar gemaakt in de wc
    van roze plastic HEMA bloemslingers.
    Maar deze is 1000 keer mooier!
    En wat leuk dat vogel thema.
    (ik geef morgen een getekend vogelhuis etc weg
    op mn blog)
    Droom lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow, bij jouw schijnt de zon al zie ik! Wat een vrolijke kamer! Lekker fris dat lentegroen!

    Fijne (zon)dag!

    xxx Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het echt super cool geworden!!! zou er zooo willen slapen :)
    dikke kus!

    kreeg net je blije kaartje thanxxx :) en dat we nog maar lang dinnetjes mogen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, wat mooi! Blauw is ook mooi zeg in de slaapkamer, hm.. je brengt me op een idee..
    En die lamp, ik vind 'm al een tijd heel mooi, staat super in je slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen