zaterdag 23 juli 2011

Maak je eigen zomer


Helaas doet het weer meer aan de herfst dan aan de zomer denken de laatste tijd. Om er toch maar het beste van te maken trek ik m'n zomerjurkjes nu maar aan met een t-shirt met lange mouwen eronder en een legging (goddank dat leggings weer mogen tegenwoordig!).


Omdat het buiten niet zo lekker is heb ik een fijn cd'tje opgezet en begon een zomerse bloementuin te schilderen. Met vallen en opstaan ben ik ermee bezig. De rechtkant van het schilderij is al een keer overgeschilderd met medium omdat de kleuren en verhoudingen niet je van het waren. Dit is dus alleen een foto van de linkerkant waarmee ik bezig ben :)

Ik probeer m'n angst om iets te verknoeien te laten varen door de wetenschap dat je het altijd weer over kunt schilderen met behulp van witte verf of medium. De mooiste resultaten krijg ik bij schijnbaar toeval en uitproberen.

Wens jullie allemaal een mooi weekend met toch nog de nodige zonneschijn!

1 opmerking: