dinsdag 20 september 2011

Theepot versus olifant


Afgelopen week weer iets geproduceert voor m'n online 'Paint Free class'. De opdracht was zonder te kijken met potlood te doodelen en daar dan iets van te maken. Best lastig vond ik 't maar na lang turen zag ik iets dat op een theepot leek....of waren het toch twee olifanten?

Vorige week ook m'n eerste live schilderles gehad. Het is een klein groepje van 5 super aardige vrouwen. Toen een ervan vertelde dat ze niet zoveel schilderde omdat ze geen eigen ruimte realiseerde ik weer hoe blij ik ben dat ik in ons nieuwe huis een kamertje voor mezelf heb waarin ik ongestoord kan werken. Hieronder wat close-upjes vanuit m'n werkkamer.


Welke kleuren met elkaar matchen is soms verrassend goed te zien om mijn schilderspalet, 'n kunstwerkje an zich!


Eigenlijk zou ik vaker moeten wisselen met kaartjes en plaatjes...Maar vind ze nog steeds leuk.



M'n gevonden steentjes (behalve de roze, eerlijk is eerlijk ;-)) en het schelpenmandje dat ik vorig jaar op Terschelling kocht.


En last but not least m'n schildergerei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten