dinsdag 11 oktober 2011

10 things about me


                                           

Ik ben getagt door Vera! Aan mij dus de eer om 10 dingen over mezelf te vertellen en daarna iemand anders te taggen. Nou daar komt ie dan:

1) Doordat ik bezig ben met een heel groot soort van 'project' kost het me wat moeite om tijd te vinden om te bloggen de laatste maanden. Volgende week zal ik alles over het project vertellen...en hopelijk vanaf dan ook meer kunnen bloggen.

2) Een kas met plantjes en kruiden-/groentestekjes of een tuinhuisje met een veranda inclusief schommelstoel is een droom van mij. Op de Woonbeurs in Amsterdam kon ik m'n hart dus ophalen bij de stand van diverse tuinbladen. 



3) Ik ben dol op Nerds; de foute shirts met grappige teksten, de net te korte lange broeken, dikke  brilmonturen, bergen boeken en de manier waarop ze helemaal geobsedeerd met iets (al dan niet computers) bezig kunnen zijn. Geen idee waarom ik dat heb, weet alleen dat het zo is :)

        Pinned Image
         
4) Rijstewafels met jong belegen kaas is momenteel m'n favoriete tussendoortje.

5) Mijn laatste bestelling bij bol.com is de Flow agenda 2012 geweest en ik ben er super blij mee dat deze dit jaar lekker klein en licht is en uit drie leuke boekjes bestaat.

Flow Agenda 2012
6) Iedere dag opnieuw ben ik blij met m'n gezusters poes die altijd wel iets geks doen, zoals zich heerlijk nestelen op de meest onmogelijke plekken in huis.


7) Ik wou dat ik een maand vrij was en iedere dag kon schilderen...euh..en dan het liefst in de zon nu we dan toch aan het dromen zijn...

8) Ben al even bezig maar nog 4 verhuisdozen en dan heb ik al m'n zomer voor winterkleren omgeruild in m'n kast....poe poe...en dan soms nog niet weten wat ik aan moet doen *schaam*

9) Hopelijk wordt deze maand nog onze huidige tuin, die sinds we kochten veel gelijkenis heeft met een toendravlakte, aangepakt door een hovenier en kunnen we er daarna echt van gaan genieten en zal ik eindelijk groene vingers kweken!

Pinned Image

10) De dag dat ik wat ga doen met m'n kookboeken komt dichterbij...echt...ik voel het ;-)

Hierbij tag ik Evy!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten