woensdag 4 juli 2012

Nog even genieten!


Nog een krappe maand zwangerschapsverlof. Ik probeer er niet te veel aan te denken dat m'n lieve bolletje straks 3 dagen naar de dagopvang moet als mama weer gaat werken *snif* en geniet nog volop van haar en de uurtjes dat ze slaapt en ik iets nuttigs (lees: huishouden) of iets voor mezelf kan doen. 

De avonden besteden we tegenwoordig ook een stuk nuttiger; boodschapjes doen we gezellig met z'n drieen na achten, ...OK, je moet jezelf echt even van de bank afsleuren maar dan is het ook heerlijk rustig in de supermarkt.

Deze week ook 's avonds naar de IKEA geweest want de deurmat was tot op de draad versleten en gelijk ff zo'n super handige appelpartjes maker gekocht!


Lekker dat het toch nog even zonnig was en pukkie in der blote beentjes en armen lekker rond kon spartelen onder haar mobiel :)


Ook nog even getuinierd en de hortensiastruik gesnoeid. Jammer genoeg gaat het staks weer veel regenen..hmmm...misschien dan beginnen aan het inplakken van de 101 babyfoto's ;-)

Geniet nog even van deze mooie morgen als dat kan!

Liefs,
Lucy

2 opmerkingen:

  1. Ooh, dat gaat veel te snel he, zwangerschapsverlof?! :(
    Ik ben al bijna 2 mnd weer aan het werk en laat nog steeds m'n baby achter met tranen in m'n ogen en een brok in m' n keel.... Vind 't echt verschrikkelijk om hem achter te laten, ondanks dat ie zich prima vermaakt bij de opvang...
    Wens jou nog veel plezier thuis, deze laatste weken! Mooie plaatjes ook trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt hè, als ik het van te voren had geweten had ik toch geprobeerd nog langer vrij te krijgen van m'n werk, maarja, nu niks meer aan te doen. Gelukkig werk ik straks niet fulltime, dat scheelt nog iets. Fijn dat jouw ventje het in ieder geval goed doet op de opvang. Voor de mama's is 't vervelender dan voor de ukkies ;-)

      Verwijderen